W 15 miastach, od połowy października do końca listopada, odbyła się Jesienna Edycja Akademii Doradcy Fines Premium. Ten wyjątkowy cykl szkoleń, w którym wzięło udział ponad 600 osób, został przygotowany i poprowadzony przez doświadczonych ekspertów z Centrali Fines.
Uczestnicy mieli okazję popracować na różnych studiach przypadków, aby doskonale wiedzieć jaki produkt finansowy można zaproponować Klientowi w konkretnej sytuacji. Poznali najlepsze praktyki związane z pozyskiwaniem Klientów i utrzymywaniem z nimi bardzo dobrych relacji.
Analizowali wszystkie czynniki, mające wpływ na zdolność kredytową Klienta w ofertach kredytów bankowych i pożyczek pozabankowych. Wzięli również udział w interesującej „Debacie Oksfordzkiej” na temat rozszerzenia oferty o sprzedaż ubezpieczeń.
Zagadnienia, które dotyczą tak ważnych obszarów, jak obsługa Klienta i aktywność sprzedażowa są przedmiotem wielu szkoleń organizowanych przez Fines.
Od samego początku funkcjonowania firmy stawiamy bowiem na rozwój osobisty i zawodowy naszych Partnerów. To zdecydowanie zwiększa szansę osiągnięcia sukcesów w biznesie.
– wyjaśnia Przemysław Nazar z Fines S.A.