Zapytaj O kredyt

Zapytaj o szczegóły kredytu

Wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu:

Preferowane godziny kontaktu:

Wpisanie danych w polach nieobowiązkowych do uzupełnienia stanowi zgodę na przetwarzanie przez Fines S.A. podanych danych osobowych. Dane będą przetwarzane w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej poniżej. W każdym czasie możesz wycofać zgodę poprzez napisanie e-mail na adres iodo@fines.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez Fines S.A. dostępnych jest w Polityce Prywatności.





Administratorem danych osobowych jest Fines S.A. z siedzibą w Sopocie, ul. Józefa Wybickiego 13C, 81-842 Sopot. Podane w formularzu dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi zapytania zgłoszonego w formularzu kontaktowym, w celach marketingowych, w tym profilowania, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. W razie wyrażenia właściwej zgody dane osobowe przetwarzane będą także w celach marketingowych w zakresie określonym treścią zgody. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o prawach przysługujących podmiotowi danych osobowych, można znaleźć w Polityce Prywatności.

Warsztaty „Alchemia uwodzenia Klientów”

Strona główna > Szkolenia > Warsztaty „Alchemia uwodzenia Klientów”

Infolinia

58 345 85 45

W Katowicach odbyło się już ostatnie szkolenie z cyklu „Alchemia uwodzenia Klientów” – warsztatów sprzedażowych dla Doradców placówek franczyzowych Fines Operator Bankowy. Szkolenia odbyły się w 6 miastach: Sopot, Wrocław, Poznań, Giżycko, Warszawa, Katowice, a wzięło w nich udział łącznie 140 uczestników. To kolejny rekord!

Dzięki tym warsztatom uczestnicy:
– udoskonalili swoje umiejętności sprzedażowe,
– poznali nowe sposoby pozyskiwania klientów,
– uzyskali wiedzę na temat standardów obsługi klienta,
– nauczyli się jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe, rozumieć potrzeby klienta i jak radzić sobie z jego obiekcjami,
– przećwiczyli techniki telemarketingu,
– przekonali się jak ważna jest nasza postawa w całym procesie sprzedaży, systematyczne prowadzenie działań marketingowych oraz obsługa posprzedażowa.

Jak wyglądała „alchemia uwodzenia Klientów” w wykonaniu doradców Fines? Zapraszamy do obejrzenia galerii.
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za zaangażowanie i aktywny udział oraz gratulujemy wygranych nagród 🙂 Do zobaczenia wkrótce na kolejnych szkoleniach!