Zapytaj O kredyt

Zapytaj o szczegóły kredytu

Wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu:

Preferowane godziny kontaktu:

Wpisanie danych w polach nieobowiązkowych do uzupełnienia stanowi zgodę na przetwarzanie przez Fines S.A. podanych danych osobowych. Dane będą przetwarzane w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej poniżej. W każdym czasie możesz wycofać zgodę poprzez napisanie e-mail na adres iodo@fines.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez Fines S.A. dostępnych jest w Polityce Prywatności.





Administratorem danych osobowych jest Fines S.A. z siedzibą w Sopocie, ul. Józefa Wybickiego 13C, 81-842 Sopot. Podane w formularzu dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi zapytania zgłoszonego w formularzu kontaktowym, w celach marketingowych, w tym profilowania, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. W razie wyrażenia właściwej zgody dane osobowe przetwarzane będą także w celach marketingowych w zakresie określonym treścią zgody. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o prawach przysługujących podmiotowi danych osobowych, można znaleźć w Polityce Prywatności.

Sukces oparty na ludziach – Piotr Przedlacki na okładce magazynu Franczyza&Biznes.

Strona główna > Bez kategorii > Sukces oparty na ludziach – Piotr Przedlacki na okładce magazynu Franczyza&Biznes.

Infolinia

58 345 85 45

Sukces oparty na ludziach – Piotr Przedlacki na okładce magazynu Franczyza&Biznes.

„Sukces oparty na ludziach i wymianie doświadczeń” – tak Piotr Przedlacki opowiada o pomyśle na biznes i idei, która pomogła w osiągnięciu już ponad 300 franczyz. Wywiadu udzielili także franczyzobiorcy oraz pracownicy centrali Fines. Podkreślają, że między innymi dzięki umiejętności słuchania, na przestrzeni kilkunastu lat, udało się wypracować solidną podstawę do stworzenia ogólnopolskiej marki z szeroką ofertą bankową i pozabankową.

– To, co mogę wymienić jako jedną z największych zalet Fines, to umiejętność słuchania. Nie tylko przez pracowników terenowych, którzy na co dzień wspierają naszych franczyzobiorców w działalności, ale również przez wszystkich pracowników Centrali Fines, których zadaniem jest wspieranie procesów sprzedażowych. To właśnie godziny rozmów wpłynęły na kształt oferty dostępnej w Fines, by odpowiedzieć na niemal wszystkie potrzeby konsumentów – mówi Piotr Przedlacki, Prezes Zarządu Fines.

Zachęcamy do lektury wydania wrześniowego dwumiesięcznika Franczyza&Biznes.

Magazyn dostępny w sieci Empik, InMedio, Relay, Ruch, Kolporter oraz w e-sklepie Franczyza&Biznes.