Zapytaj O kredyt

Zapytaj o szczegóły kredytu

Wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu:

Preferowane godziny kontaktu:

Wpisanie danych w polach nieobowiązkowych do uzupełnienia stanowi zgodę na przetwarzanie przez Fines S.A. podanych danych osobowych. Dane będą przetwarzane w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej poniżej. W każdym czasie możesz wycofać zgodę poprzez napisanie e-mail na adres iodo@fines.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez Fines S.A. dostępnych jest w Polityce Prywatności.





Administratorem danych osobowych jest Fines S.A. z siedzibą w Sopocie, ul. Józefa Wybickiego 13C, 81-842 Sopot. Podane w formularzu dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi zapytania zgłoszonego w formularzu kontaktowym, w celach marketingowych, w tym profilowania, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. W razie wyrażenia właściwej zgody dane osobowe przetwarzane będą także w celach marketingowych w zakresie określonym treścią zgody. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o prawach przysługujących podmiotowi danych osobowych, można znaleźć w Polityce Prywatności.

Silna marka Fines – stabilna przyszłość

Strona główna > Bez kategorii > Silna marka Fines – stabilna przyszłość

Infolinia

58 345 85 45

VI Kongres Franczyzowy Fines Operator Bankowy

Silna marka Fines – stabilna przyszłość

Kończący się rok 2018 jest dla nas rokiem wielu wdrożonych innowacji, zarówno marketingowych, jak i informatycznych.

9 listopada odbył się VI Kongres Franczyzowy Fines, na którym przedstawiliśmy naszym Partnerom wyniki i efekty zrealizowanych działań, dotyczących m.in: marketingu, rozwoju sieci franczyzowej, wdrożeń nowej oferty produktowej i projektów szkoleniowych.

Krzysztof Opaliński – Przewodniczący Rady Nadzorczej Fines S.A., skomentował obecną sytuację na rynku finansowym i opowiedział o aktualnych trendach. Przyszły rok stawia przed nami wyzwania, takie jak zmiany modeli biznesowych – a my nie tylko pozostaniemy przy rozwoju kanału offline, ale wdrożymy również rozwiązania online, rozszerzając tym samym koncepcję multikanałowości. Pracując na tak konkurencyjnym rynku, staramy się iść z duchem czasu i być zawsze o krok do przodu z rozwiązaniami technologicznymi i produktowymi dla naszych klientów. Oprócz poszerzania oferty kredytów i pożyczek, duży nacisk kładziemy na rozwój ubezpieczeń i leasingu.

Na naszym Kongresie wystąpiło wielu ciekawych gości. Jednym z nich był Szymon Dejk z Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych. Omówił on „Otoczenie regulacyjne sektora pośrednictwa finansowego”. W swojej prezentacji skoncentrował się na zagadnieniach RODO i Ustawie o ochronie danych osobowych oraz na Ustawie o dystrybucji ubezpieczeń, która weszła w życie 1 października tego roku.

Bardzo ciekawy materiał, który spotkał się z dużym zainteresowaniem uczestników kongresu, zaprezentował Wiceprezes Zarządu Biura Informacji Kredytowej S.A. – Sławomir Grzelczak. Przedstawił m.in. dane na temat „Klientów rynku Consumer Finance”, dotyczące nie tylko struktury konsumentów korzystających z kredytów i pożyczek pozabankowych w zależności od wielkości miejscowości, ale i terminowości spłaty zobowiązań powiązanej z lojalnością klienta tj. posiadania przez niego produktów w jednej lub wielu instytucjach.

Na zakończenie wystąpił gość specjalny – Paweł Tkaczyk z agencji Midea. Podczas swojego wystąpienia: „Silna marka – Stabilna przyszłość” przekonał uczestników Kongresu, że marka może więcej.

Wystąpienie silnie nawiązywało do celów Fines – działając na rynku pośrednictwa bankowego z 330 placówkami franczyzowymi Fines Operator Bankowy, chcemy zbudować świadomość klientów na temat marki firmy i tym samym zwiększyć rozpoznawalność brandu Fines. To również skłoniło nas do podjęcia dużego przedsięwzięcia.

Już niedługo w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych pojawi się emisja spotu Fines. Nie musisz się gimnastykować – to hasło reklamowe, którym chcemy wejść w świadomość potencjalnych konsumentów oraz zdobyć ich zaufanie.

„Naszym wyzwaniem na 2019 r. jest skuteczne pozyskiwanie klienta.”

Rekordowa frekwencja uczestników, dużo nowości i ważnych informacji oraz ciekawi goście. Do tego fantastyczna atmosfera i czas spędzony na dyskusjach oraz wspólnej zabawie. Tak wyglądał nasz VI Kongres Franczyzowy Fines. To ogromna przyjemność, ale też duże wyzwanie dla nas. Mam nadzieję, że sprostaliśmy oczekiwaniom naszych franczyzobiorców. Dla mnie było to przełomowe spotkanie, a reklamą w ogólnopolskiej telewizji otworzymy nowy rozdział naszej historii.

Wywiadu udzielił Piotr Przedlacki – Prezes Zarządu Fines S.A.