Ruszyła I kampania reklamowa Fines w telewizji ogólnopolskiej!
W poniedziałek 19 listopada 2018 rozpoczęła się ogólnopolska wizerunkowa kampania telewizyjna Fines. Uwzględnia ona 3 największe platformy telewizyjne i ponad 40 kanałów – poprzez 30 sekundowy spot reklamowy chcemy przedstawić się naszym klientom na ich ekranach telewizorów. Reklama skierowana jest do aktualnych klientów Fines oraz do nowych konsumentów, którzy jeszcze nie mieli okazji korzystać z naszych usług.
U nas nie musisz się gimnastykować – kulisy
Inspiracją do hasła reklamowego Fines byli właśnie nasi klienci. Nazwa „Fines” była często mylona ze słowem „fitness”. Ten humorystyczny akcent chcieliśmy przenieść do komunikacji z klientami. W kampanii zachęcamy do porzucenia finansowego Fitnessu – zgodnie z naszą filozofią kwestia poszukiwań dodatkowych środków pieniężnych nie powinna wymagać stawania na głowie i biegania od miejsca do miejsca. W ten sposób powstał pomysł, aby przekształcić to sformułowanie na towarzyszące nam motto marketingowe.
Zamiast uprawiać finansowy fitness, po pożyczkę przyjdź do Fines.
W ponad 330 placówkach naszej ogólnopolskiej sieci osoby poszukujące kredytu lub pożyczki, mogą porównać oraz wybrać odpowiednią dla siebie ofertę. Autorski system informatyczny Fines połączony jest bezpośrednio z systemami banków oraz firm pożyczkowych, dzięki czemu gwarantujemy dostęp do wielu ofert w jednym miejscu.
Zapraszamy do odwiedzenia naszych placówek. Najbliższą z nich mogą Państwo wyszukać na naszej stronie głównej, wpisując swój adres.