W naszej działalności coraz większą rolę odgrywają szkolenia z zakresu obsługi Klienta, rozmów handlowych oraz negocjacji.
To zdecydowanie trudniejszy obszar, który wymaga specjalistycznych szkoleń, przede wszystkim w formie warsztatów.
Dużo ćwiczeń i indywidualnego podejścia do każdego uczestnika szkolenia zdecydowanie zwiększa ich efektywność i w zauważalny sposób przekłada się na codzienną pracę.
W pierwszych dniach grudnia odbyła się już IV Edycja Ligi Gwiazd Sprzedaży.
Ponad 100 Doradców z sieci franczyzowej Fines Operator Bankowy, w formie grywalizacji, rozwijało swoje umiejętności oferowania kredytów i nowoczesnej obsługi Klienta. Poznawało techniki radzenia sobie z obiekcjami Klientów, a także dopasowywania oferty do ich potrzeb i możliwości finansowych.
Fines stawia na rozwój osobisty swoich Doradców.
Do tego jak ważna jest edukacja, nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Tym bardziej w świecie finansów – szeroka wiedza i aktualna informacja stanowią podstawę sukcesu.
Dlatego też, Fines Operator Bankowy, jako organizator niezależnej sieci sprzedaży kredytów i pożyczek – od początku swojej działalności stawia na szeroko pojęte szkolenia. – wyjaśnia Przemysław Nazar z Fines SA.