Złóż wniosek bez wychodzenia z domu.

Jeśli poszukujesz dodatkowej gotówki a nie możesz odwiedzić naszego biura,
serdecznie zachęcamy do złożenia wniosku przez Internet.

Kliknij przycisk złóż wniosek przy interesującej Cię ofercie.

Produkt
Kwoty
Akceptowane źródła dochodu
RRSO
Produkt
Kwoty
od 800 zł
do 20 000 zł
Akceptowane źródła dochodu
  • Umowa o pracę/zlecenie/o dzieło,
  • Emerytura/Renta/ Zasiłek przedemerytalny
  • Działalność/ gospodarcza/Kontrakt/Gospodarstwo rolne
  • Inne
RRSO
77,12%
Produkt
Kwoty
do 3000 zł
Akceptowane źródła dochodu
  • umowa o pracę/ umowa zlecenie/ o dzieło/ kontrakt
  • Renta/ emerytura/ zasiłek przedemerytalny
  • zasiłek
  • gospodarstwo rolne
  • działalność gospodarcza
  • 500 +
  • Alimenty
  • inne
RRSO
144,00%

Fines S.A. na XVII Kongresie Consumer Finance

Infolinia

58 345 85 45

kongres consumer finance
kcf2021_653
kcf2021_608
kcf2021_655
kcf2021_599

14 grudnia w Warszawie uczestniczyliśmy w XVII edycji Kongresu Consumer Finance, najważniejszego spotkania przedstawicieli banków, firm pożyczkowych, pośredników kredytowych i innych instytucji działających na rynku kredytów konsumenckich w Polsce. To coroczne wydarzenie poświęcone jest dyskusji na temat obecnego stanu i perspektyw rozwojowych tego rynku oraz najważniejszych wyzwań stojących przed jego uczestnikami.

Jako Partner tego ważnego wydarzenia, współtworzyliśmy jego program, zaś Krzysztof Opaliński, Przewodniczący Rady Nadzorczej Fines S.A., reprezentował sektor pośrednictwa kredytowego w debacie o przyszłości dystrybucji kredytów konsumenckich pt.: “Klient online vs. klient offline – w którą grupę konsumentów powinien celować dziś biznes?”.

W debacie tej, oprócz Fines, uczestniczyli nasi partnerzy z Provident i AiqLabs, a także przedstawiciel Twisto – firmy oferującej odroczone płatności. W zgodnej ocenie uczestników przyszłością rynku consumer finance jest pełna cyfryzacja procesów sprzedaży w każdym modelu dystrybucji, także oddziałowym/agencyjnym, co zapewni klientowi swobodę wyboru sposobu obsługi na dowolnym etapie procesu kredytowego. Zadaniem pracowników placówek pozostanie nawiązanie i utrzymanie kontaktu z klientem, ale wykorzystanie nowych narzędzi komunikacji i obsługi procesu kredytowego oznaczać będzie, że niekoniecznie będzie to kontakt fizyczny.