1
Co to jest eFines?
eFines to aplikacja, która powstała w odpowiedzi na potrzeby finansowe naszych klientów.
W jednym miejscu znajduje się wiele ofert pożyczek. Składanie wniosku przebiega w szybki
i wygodny sposób, bez potrzeby wychodzenia z domu. Dzięki 16-letniemu doświadczeniu na rynku pośrednictwa finansowego gwarantujemy najwyższą jakość usług i bezpieczeństwo podczas zawierania umów z instytucjami finansowymi. Współpracujemy jedynie z pewnymi partnerami.
2
Czy mogę skorzystać z aplikacji eFines, jeśli jestem osobą niepełnoletnią?
Aby otrzymać pożyczkę lub kredyt, musisz mieć pełną zdolność do czynności prawnych, czyli mieć ukończone 18 lat. Z tego powodu naszą aplikację udostępniamy osobom pełnoletnim.
3
Czy dane, które uzupełniam w eFines są bezpieczne?
Tak, wszystkie podawane przez Ciebie informacje są zabezpieczone od strony technicznej i organizacyjnej.
4
Dlaczego korzystanie z eFines jest darmowe?
eFines nie pobiera żadnych opłat od swoich użytkowników oraz klientów. Nasze wynagrodzenie jest pokrywane przez zrzeszone z nami instytucje finansowe.
5
Jak się zarejestrować w eFines?
Aby się zarejestrować, podaj swój adres e-mail, numer telefonu oraz ustal hasło. Potwierdzenie Twoich danych odbywa się poprzez weryfikację adresu e-mail oraz wprowadzenie jednorazowego kodu weryfikacyjnego, który otrzymasz SMS-em na podany przez Ciebie numer telefonu. Możesz dokonać tego od razu bądź później podczas wypełniania wniosku.
Aby zalogować się do panelu klienta wystarczy, że klikniesz przycisk zaloguj w prawym górnym rogu eFines.pl, a następnie wpiszesz swoje hasło i adres e-mail, które podałeś przy rejestracji.
Jak mogę się zalogować?
W każdej chwili będziesz mógł zwrócić się do swojego eksperta finansowego, który odpowie na wszelkie Twoje pytania i pomoże dokonać wyboru pożyczki. Możesz również umówić się z nim na spotkanie w biurze kredytowym i skorzystać z bogatej oferty kredytów i pożyczek.
Co mogę zyskać, jeśli przypiszę eksperta finansowego?
7
Aby otrzymać ofertę kredytu lub pożyczki, wypełnij wniosek w eFines. Poprosimy Cię o uzupełnienie wszystkich wymaganych danych oraz udzielenie odpowiednich zgód. Następnie otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożenia wniosku od wybranego przez Ciebie wcześniej pożyczkodawcy. Jeśli pomyślnie przejdziesz ocenę zdolności kredytowej, w Twoim profilu pojawi się oferta pożyczki, z której będziesz mógł skorzystać. Aplikacja umożliwia śledzenie statusów wszystkich bieżących wniosków.
Co mam zrobić, aby otrzymać kredyt lub pożyczkę?
8
9
Jak wygląda ocena mojej zdolności kredytowej?
Ocena zdolności oraz wiarygodności kredytowej przeprowadzana jest indywidualnie przez instytucję finansową, do której składasz wniosek.
Do oceny Twojej zdolności kredytowej są potrzebne informacje o źródle i wysokości dochodu, a także istniejących zobowiązaniach i wydatkach.
Dlaczego mój wniosek o pożyczkę/kredyt został odrzucony?
10
11
Jak mogę odstąpić od kredytu lub pożyczki?
Instytucje finansowe biorą pod uwagę różne czynniki. Twoja historia kredytowa może zostać zweryfikowana w zewnętrznych bazach dłużników, takich jak Biuro Informacji Kredytowej czy Biuro Informacji Gospodarczej. Nie otrzymałeś finansowania? Skontaktuj się ze swoim ekspertem finansowym i złóż wniosek w jednym z naszych biur kredytowych. Jeśli nie przypisałeś jeszcze swojego biura kredytowego, przejdź do zakładki Przypisz eksperta w Panelu.
W jaki sposób otrzymam pieniądze?
12
13
Jak wygląda podpisanie umowy?
Wszystkie zasady regulujące możliwość zrezygnowania z pożyczki lub kredytu definiuje umowa zawarta z wybranym przez Ciebie pożyczkodawcą.
Sposób podpisania umowy zależny jest od wybranej instytucji finansowej. Umowę otrzymasz w formie elektronicznej bądź zostaniesz poproszony o podpisanie dokumentu i odesłanie go do siedziby pożyczkodawcy.
Jakie warunki muszę spełnić, żeby móc ubiegać się o pożyczkę?
14
15
Jakie warunki muszę spełnić, żeby móc ubiegać się o kredyt?
Pieniądze otrzymasz przelewem na podany przez Ciebie we wniosku numer konta bankowego bądź w formie czeku GIRO (opcja wypłaty dostępna w wybranych ofertach), który zrealizujesz w najbliższej placówce pocztowej
Nasi partnerzy umożliwiają wnioskowanie osobom już od 18 roku życia, które posiadają polskie obywatelstwo i dowód osobisty.
O kredyt bankowy poprzez naszą aplikację mogą ubiegać się osoby, które ukończyły 18 rok życia, posiadają polskie obywatelstwo i dowód osobisty oraz są w stanie przedstawić dokument potwierdzający źródło i wysokość uzyskiwanego dochodu.
6
Na jakich urządzeniach działa aplikacja eFines?
Aplikacja eFines działa na na telefonach z oprogramowaniem iOS, Android, tabletach, a także komputerach w dowolnej przeglądarce internetowej
Jak mogę skorzystać z aplikacji eFines?
1. Pobierz aplikację na telefon lub tablet
- Android – przejdź do Google Play
- iOS – przejdź do App Store
2. Skorzystaj na dowolnym urządzeniu z przeglądarką internetową – przejdź na stronę www.efines.pl
16
17
NOTA PRAWNA
Fines S.A. z siedzibą w Sopocie (81-842), ul. Józefa Wybickiego 13C, RPK010535, działa poprzez swoich Autoryzowanych Agentów jako pośrednik kredytu konsumenckiego: Alior Bank S.A., Getin Noble Bank S.A., mBank S.A., Nest Bank S.A., AS Inbank Spółka Akcyjna Oddział w Polsce, Santander Bank Polska S.A., BNP Paribas S.A., Bank Pocztowy S.A., Ikano Bank AB (publ) Spółka Akcyjna Oddział w Polsce, Aion Bank S.A., firm pożyczkowych: Aasa Polska SA, Smartney Sp. z o.o., Capital Service S.A., NetCredit Sp. z o.o., AIQLABS Sp. z o.o., TAKTO Finanse Sp. z o.o., Vivus Finance Sp. z o.o., Creditstar Poland Sp. z o.o., Easy Payment Services Sp. z o.o., Paytree Sp. z o.o., Profi Credit Polska S.A., Cofidis S.A., Feniko Finanse Sp. z o.o., IPF Polska Sp. z o.o. W zakresie umów ze współpracującymi bankami i firmami pożyczkowymi Fines S.A. jest umocowany do: przedstawiania oferty kredytowej/pożyczkowej; przetwarzania danych, informacji i dokumentów dotyczących osób ubiegających się o kredyt/pożyczkę oraz przekazywania im informacji i dokumentów kredytowych; (w niektórych przypadkach) podpisywania umów kredytu/pożyczki i/lub wypłaty kwoty kredytu/pożyczki na podstawie otrzymanych pełnomocnictw; wyjaśniania przyczyn braku spłaty kredytu/pożyczki. Stan na dzień 16.02.2022 r.