PYTANIA I ODPOWIEDZI

1

Co to jest eFines?

eFines to aplikacja, która powstała w odpowiedzi na potrzeby finansowe naszych klientów.


W jednym miejscu znajduje się wiele ofert pożyczek. Składanie wniosku przebiega w szybki

i wygodny sposób, bez potrzeby wychodzenia z domu. Dzięki 16-letniemu doświadczeniu na rynku pośrednictwa finansowego gwarantujemy najwyższą jakość usług i bezpieczeństwo podczas zawierania umów z instytucjami finansowymi. Współpracujemy jedynie z pewnymi partnerami.

2

Czy mogę skorzystać z aplikacji eFines, jeśli jestem osobą niepełnoletnią?

Aby otrzymać pożyczkę lub kredyt, musisz mieć pełną zdolność do czynności prawnych, czyli mieć ukończone 18 lat. Z tego powodu naszą aplikację udostępniamy osobom pełnoletnim.

3

Czy dane, które uzupełniam w eFines są bezpieczne?

Tak, wszystkie podawane przez Ciebie informacje są zabezpieczone od strony technicznej i organizacyjnej.

4

Dlaczego korzystanie z eFines jest darmowe?

eFines nie pobiera żadnych opłat od swoich użytkowników oraz klientów. Nasze wynagrodzenie jest pokrywane przez zrzeszone z nami instytucje finansowe.

5

Jak się zarejestrować w eFines?

Aby się zarejestrować, podaj swój adres e-mail, numer telefonu oraz ustal hasło. Potwierdzenie Twoich danych odbywa się poprzez weryfikację adresu e-mail oraz wprowadzenie jednorazowego kodu weryfikacyjnego, który otrzymasz SMS-em na podany przez Ciebie numer telefonu. Możesz dokonać tego od razu bądź później podczas wypełniania wniosku.

Aby zalogować się do panelu klienta wystarczy, że klikniesz przycisk zaloguj w prawym górnym rogu eFines.pl, a następnie wpiszesz swoje hasło i adres e-mail, które podałeś przy rejestracji.

Jak mogę się zalogować?

W każdej chwili będziesz mógł zwrócić się do swojego eksperta finansowego, który odpowie na wszelkie Twoje pytania i pomoże dokonać wyboru pożyczki. Możesz również umówić się z nim na spotkanie w biurze kredytowym i skorzystać z bogatej oferty kredytów i pożyczek.

Co mogę zyskać, jeśli przypiszę eksperta finansowego?

7

Aby otrzymać ofertę kredytu lub pożyczki, wypełnij wniosek w eFines. Poprosimy Cię o uzupełnienie wszystkich wymaganych danych oraz udzielenie odpowiednich zgód. Następnie otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożenia wniosku od wybranego przez Ciebie wcześniej pożyczkodawcy. Jeśli pomyślnie przejdziesz ocenę zdolności kredytowej, w Twoim profilu pojawi się oferta pożyczki, z której będziesz mógł skorzystać. Aplikacja umożliwia śledzenie statusów wszystkich bieżących wniosków.

Co mam zrobić, aby otrzymać kredyt lub pożyczkę?

8

9

Jak wygląda ocena mojej zdolności kredytowej?

Ocena zdolności oraz wiarygodności kredytowej przeprowadzana jest indywidualnie przez instytucję finansową, do której składasz wniosek.


Do oceny Twojej zdolności kredytowej są potrzebne informacje o źródle i wysokości dochodu, a także istniejących zobowiązaniach i wydatkach.

Dlaczego mój wniosek o pożyczkę/kredyt został odrzucony?

10

11

Jak mogę odstąpić od kredytu lub pożyczki?

Instytucje finansowe biorą pod uwagę różne czynniki. Twoja historia kredytowa może zostać zweryfikowana w zewnętrznych bazach dłużników, takich jak Biuro Informacji Kredytowej czy Biuro Informacji Gospodarczej. Nie otrzymałeś finansowania? Skontaktuj się ze swoim ekspertem finansowym i złóż wniosek w jednym z naszych biur kredytowych. Jeśli nie przypisałeś jeszcze swojego biura kredytowego, przejdź do zakładki Przypisz eksperta w Panelu.

W jaki sposób otrzymam pieniądze?

12

13

Jak wygląda podpisanie umowy?

Wszystkie zasady regulujące możliwość zrezygnowania z pożyczki lub kredytu definiuje umowa zawarta z wybranym przez Ciebie pożyczkodawcą.

Sposób podpisania umowy zależny jest od wybranej instytucji finansowej. Umowę otrzymasz w formie elektronicznej bądź zostaniesz poproszony o podpisanie dokumentu i odesłanie go do siedziby pożyczkodawcy.

Jakie warunki muszę spełnić, żeby móc ubiegać się o pożyczkę?

14

15

Jakie warunki muszę spełnić, żeby móc ubiegać się o kredyt?

Pieniądze otrzymasz przelewem na podany przez Ciebie we wniosku numer konta bankowego bądź w formie czeku GIRO (opcja wypłaty dostępna w wybranych ofertach), który zrealizujesz w najbliższej placówce pocztowej

Nasi partnerzy umożliwiają wnioskowanie osobom już od 18 roku życia, które posiadają polskie obywatelstwo i dowód osobisty.

O kredyt bankowy poprzez naszą aplikację mogą ubiegać się osoby, które ukończyły 18 rok życia, posiadają polskie obywatelstwo i dowód osobisty oraz są w stanie przedstawić dokument potwierdzający źródło i wysokość uzyskiwanego dochodu.

6

Na jakich urządzeniach działa aplikacja eFines?

Aplikacja eFines działa na na telefonach z oprogramowaniem iOS, Android, tabletach, a także komputerach w dowolnej przeglądarce internetowej

Jak mogę skorzystać z aplikacji eFines?

1. Pobierz aplikację na telefon lub tablet

- Android – przejdź do Google Play

- iOS – przejdź do App Store


2. Skorzystaj na dowolnym urządzeniu z przeglądarką internetową – przejdź na stronę www.efines.pl

16

17

NOTA PRAWNA

Fines S.A. z siedzibą w Sopocie (81-842), ul. Józefa Wybickiego 13C, RPK010535, działa poprzez swoich Autoryzowanych Agentów jako pośrednik kredytu konsumenckiego: Alior Bank S.A., Getin Noble Bank S.A., mBank S.A., Nest Bank S.A., AS Inbank Spółka Akcyjna Oddział w Polsce, Santander Bank Polska S.A., BNP Paribas S.A., Bank Pocztowy S.A., Ikano Bank AB (publ) Spółka Akcyjna Oddział w Polsce, Aion Bank S.A., firm pożyczkowych: Aasa Polska SA, Smartney Sp. z o.o., Capital Service S.A., NetCredit Sp. z o.o., AIQLABS Sp. z o.o., TAKTO Finanse Sp. z o.o., Vivus Finance Sp. z o.o., Creditstar Poland Sp. z o.o., Easy Payment Services Sp. z o.o., Paytree Sp. z o.o., Profi Credit Polska S.A., Cofidis S.A., Feniko Finanse Sp. z o.o., IPF Polska Sp. z o.o. W zakresie umów ze współpracującymi bankami i firmami pożyczkowymi Fines S.A. jest umocowany do: przedstawiania oferty kredytowej/pożyczkowej; przetwarzania danych, informacji i dokumentów dotyczących osób ubiegających się o kredyt/pożyczkę oraz przekazywania im informacji i dokumentów kredytowych; (w niektórych przypadkach) podpisywania umów kredytu/pożyczki i/lub wypłaty kwoty kredytu/pożyczki na podstawie otrzymanych pełnomocnictw; wyjaśniania przyczyn braku spłaty kredytu/pożyczki. Stan na dzień 16.02.2022 r.