Zapytaj O kredyt

Zapytaj o szczegóły kredytu

Wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu:

Preferowane godziny kontaktu:

Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fines S.A. moich danych osobowych w celu umożliwienia kontaktu Użytkownika zainteresowanego uzyskaniem kredytu z bankiem lub inną firmą finansową oferującą ten produkt finansowy, w tym także w celach statystycznych związanych z działalnością Spółki, oraz przyjmuję do wiadomości, że mam prawo dostępu do treści tych danych, ich poprawiania i usuwania zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. 2014.1182 z późn. zm.).

Cykl szkoleń dedykowanych doradcom sieci franczyzowej Fines

Strona główna > Cykl szkoleń dedykowanych doradcom sieci franczyzowej Fines

Infolinia

58 345 85 45

„GRYWALIZACJA” – czyli: 2 etapy, 4 zespoły, kostka szczęścia i mróstwo zabawy… :)

W zeszłym tygodniu zakończyliśmy cykl profesjonalnych szkoleń sprzedażowych dla doradców sieci franczyzowej Fines Operator Bankowy.

W 5 miastach (Sopot, Warszawa, Wrocław, Katowice, Poznań), 2 etapach, podczas 16 godzin godzin warsztatów, uczestniczyło prawie 80 osób. Szkolenie odbyło się w formie grywalizacji, a jego zakres merytoryczny obejmował: docieranie do potencjalnych Klientów, telefoniczne umawianie spotkań z Klientami, oraz skuteczne prowadzenie rozmów sprzedażowych. Członkowie najlepszych zespołów, w poszczególnych lokalizacjach, zdobyli atrakcyjne nagrody w postaci tabletów oraz po szkoleniu – coaching przez Skype’a.

Gratulujemy zwycięzcom i dziękujemy wszystkim uczestnikom za aktywność, zaangażowanie i dużą dawkę humoru oraz mnóstwo ciekawych pomysłów.

Poniżej prezentujemy wybrane komentarze uczestników szkolenia:

„Szkolenie jak zawsze z ogromną dawką wiedzy i humoru, nie tylko ciekawa teoria ale i potrzebna praktyka zdobytej wiedzy. Szkolenie wesołe, zabawne, bardzo pouczające, z wieloma ciekawymi pomysłami.
Wyszłam bogatsza o niezbędną wiedzę i nowe kontakty z ciekawymi ludźmi, z którymi jesteśmy w stałym kontakcie, wymieniamy się doświadczeniami a także pomagamy sobie z „trudnymi” Klientami aby stale rozwijać nasze placówki i aby poziom oferowanych usług był na najwyższym poziomie.
Zdobyta wiedza już przekłada się na jeszcze lepsze i trwalsze kontakty z Klientami.
Jeszcze więcej takich szkoleń a będziemy niepokonani dla konkurencji, a właściwie konkurencja nie będzie dla nas istnieć :)
PS. Przydałby się nagrany filmik z rozmów Agent-Klient aby popracować nad mimiką i postawą ciała, która jest równie ważna w kontakcie z Klientem :)
Pozdrawiam
Renata

 

„Uczestnictwo w tak dobrze merytorycznie i organizacyjnie przygotowanym szkoleniu to czysta przyjemność. Opinia może być tylko jedna – pozytywna :)
Zajęcia były prowadzone przez trenerów Marcina i Przemysława w sposób profesjonalny i interesujący. Dodatkowo wprowadzenie nowej formy szkolenia czyli „GRYWALIZACJI” sprawiło, że przez całe dwa dni szkolenia wszyscy uczestnicy dobrze się bawili. Plusem była możliwość zadawania nieograniczonej liczby pytań, przed którymi prowadzący się nie wzbraniali. Takie podejście sprawiło, że uczestnicy aktywnie włączali się do dyskusji i przedstawiali swoje problemy związane z pozyskaniem i obsługą nowego klienta naszej firmy.
Należy też podkreślić fakt, iż zgodnie z obietnicą prowadzących, po szkoleniu grupa, która zebrała największą liczbę punktów otrzymała cenną nagrodę.
Bardzo miło będę wspominać to szkolenie i mam nadzieję że jeszcze nieraz się spotkamy :)
Pozdrawiam, Sylwia