15 października zakończyliśmy cykl szkoleń w ramach Akademii Doradcy Fines.
Tematem przewodnim tej edycji był marketing i działania, jakie powinny być podejmowane przez Agentów, aby aktywniej pozyskiwać i zwiększać ilości klientów w biurach kredytowych. W tym celu został przygotowany warsztat z pomysłami i podpowiedziami co i jak robić, żeby ten efekt osiągnąć. Po tej części nasi Partnerzy Biznesowi: Friko, LoanMe, BZ Group, SuperGrosz, AASA, JP Medica i TakTo prezentowali atuty swoich ofert produktowych, aby Agenci Fines mogli zdobytą wiedzę wykorzystać w codziennej pracy oraz bieżącej obsłudze obecnych i przyszłych klientów.
Jako organizator zadbaliśmy o najwyższe standardy higieny i czystości, aby zminimalizować ryzyko związane z możliwością rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2. Powierzchnia sal szkoleniowych pozwoliła na zachowanie obowiązującego dystansu społecznego oraz swobody przemieszczania się. Na miejscu dostępne były maseczki oraz płyny dezynfekujące.
Ograniczenia, związane z trwającym stanem epidemii i reżim sanitarny, miały istotny wpływ na frekwencję uczestników, których było mniej, niż na poprzednich edycjach Akademii Fines. Mimo to, opinie uczestników, którzy zdecydowali się wziąć udział w tych szkoleniach, są dla nas potwierdzeniem, że warto było je zorganizować i jednocześnie motywacją do dalszego działania:
„Szkolenie zdecydowanie wniosło dużo pozytywnej energii do działania. Aktualna edycja ADF pozwoliła odświeżyć wiedzę oraz skupiła się na wskazaniu wielu działań, które pomogą dotrzeć do nowych klientów, co z kolei zwiększy sprzedaż. Osobiście uważam, że skupienie się w obecnym czasie na marketingu jest bardzo dobrym pomysłem, ponieważ nie od dziś wiemy, że reklama jest dźwignią handlu. Osobiście jestem na etapie wdrażania kilku pomysłów odnośnie reklamy zaczerpniętych z tego szkolenia„. – Kamila
„Tegoroczna edycja ADF była pełna merytorycznej wiedzy. Uzyskane informacje od dostawców pozwalają patrzeć na przyszłość branży pożyczkowej w bardziej optymistycznych barwach. ADF to jak zawsze duża dawka wiedzy i dobrego humoru„. – Dominik
„Uważam, że te szkolenia były bardzo dobrą okazją, aby po dłuższej przerwie ponownie spotkać się F2F i porozmawiać bezpośrednio o tym, co słychać w naszej branży, jak wygląda obecna sytuacji na rynku pośrednictwa finansowego i jakie są planowane działania w najbliższym czasie. Jak zawsze można było liczyć na aktywność uczestników, ich zaangażowanie i fantastyczną atmosferę.” – podsumowuje Przemysław Nazar, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży Fines.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom i prowadzącym za udział w Akademii Doradcy Fines 2020.